Stoppen met adverteren spannend? Dit levert het je op
Tegenwoordig krijgen we wel 3000 marketing-uitingen per dag te zien. Hoe ga jij nou opvallen met jouw advertentie voor je potentiële klant? Dat wordt steeds
Tegenwoordig krijgen we wel 3000 marketing-uitingen per dag te zien. Hoe ga jij nou opvallen met jouw advertentie voor je potentiële klant? Dat wordt steeds
Maslow’s behoeftenhiërarchie Bij de analyse van de studenteninterviews richtte de focus zich op hun onderliggende behoeften, met Maslow’s piramide van behoeften als verklarend kader. De
Advertenties in podcasts worden steeds gebruikelijker en een derde van de podcastluisteraars vindt podcasts een geschikt medium voor advertenties. Jongere podcastluisteraars vinden podcasts aanzienlijk geschikter
Je scrollt door een reiswebsite en ziet ineens dat er nog maar één kamer beschikbaar is. Daaronder staat: ’50 mensen bekeken deze accommodatie deze week.’
Herken je het opstartgeluid van Windows of het iconische ‘I’m Lovin’ It’-deuntje van McDonald’s? Geluid roept direct herkenning op, raakt emoties en beïnvloedt ons gedrag.
Groeiende kloof in kosten van levensonderhoud Toenemende vertrouwen in individuele makers AI-assistenten die de koopreis verstoren Proactieve houding van consumenten ten aanzien van gezondheid Opkomst
Vorige week ontstond er veel commotie onder gebruikers van WeTransfer. Het van oorsprong Nederlandse bedrijf, ooit opgericht om creatieven veilig hun werk te laten delen,
AI-tools zijn slimmer dan ooit, maar marketingcommunicatie is er (nog) niet beter op geworden. Hoe kan dat? En vooral: wat kun je daaraan doen? In
Het bericht De geluidloze chipsdoos van Pandora verscheen eerst op Marketingfacts. Source link
Column – Communicatie is net als schoonmoeders: je kunt er niet omheen, en als je het verkeerd aanpakt, krijg je gegarandeerd problemen. In de wereld
