Zichtbaarheid in AI-zoekmachines meten: tools
AI-zoekmachines en generatieve platforms (zoals ChatGPT, Bing CoPilot, Google AI Overviews en Perplexity) geven antwoorden waarin jouw merk als bron kan worden getoond, of geheel
AI-zoekmachines en generatieve platforms (zoals ChatGPT, Bing CoPilot, Google AI Overviews en Perplexity) geven antwoorden waarin jouw merk als bron kan worden getoond, of geheel
Ben je niet meer tevreden over je huidige webpartner? Je moet te veel aansturen, bugs blijven liggen en je website voelt nooit écht af. En
“Weer een vergadering die net zo goed een e-mail had kunnen zijn.” Klinkt bekend? Uit onderzoek blijkt dat je als medewerker gemiddeld 392 uur per
Merk boven media Met deze campagne wilden we iets bouwen dat langer meegaat dan een campagnecyclus. Geen rationele propositie, maar een creatief idee dat iets
Je campagnes lijken goed te draaien. Tools staan aan, conversies worden gemeten. Toch wisselen de resultaten sterk, zonder duidelijke reden. Vaak ligt de oorzaak bij
Hot topic in e-commerce SEO: Gratis Google Shopping. Waar Google Shopping jarenlang synoniem was voor betaalde advertenties, zien we een belangrijke ontwikkeling plaatsvinden die meer
Veel marketingprofessionals worstelen met werkdruk, herhalende werkzaamheden en een stroom aan berichten over hoe AI hun werk efficiënter zou kunnen maken. Maar in de praktijk
Soms hoor je een zin, zie je een blik of voel je iets in de ruimte gebeuren. En dan weet je: hier zit een verhaal.
De kunstmarkt is haar prijsgevoel kwijt – Wat zij kan leren van auto’s, elektronica, food en design Kunst is allang niet meer het exclusieve domein
Instagram is het afgelopen halfjaar een nieuwe weg ingeslagen, met als doel het voor zowel nieuwe, als bestaande gebruikers makkelijker te maken om content te