Banners ontwerpen in ChatGPT 5 [10 tips]
Volgens LinkedIn vervangt AI al ontwerpers. Klopt dat? Ik testte de ontwerpfunctie van ChatGPT 5: hoe goed maakt het banners in de praktijk? In dit
Volgens LinkedIn vervangt AI al ontwerpers. Klopt dat? Ik testte de ontwerpfunctie van ChatGPT 5: hoe goed maakt het banners in de praktijk? In dit
Al jarenlang gaat er een hardnekkig advies rond op LinkedIn: “Als je een link toevoegt aan je post, dan gaat je bereik omlaag.” Veel algoritme-experts
De mogelijk krachtigste kritiek komt ook van Down Under. Denk maar eens terug aan de spraakmakende ‘Defending Differentiation’ seminar van marketingprofessor Mark Ritson – via
Door GEO en zero-click komt er steeds minder verkeer naar je website, maar dat betekent niet dat je moet stoppen met content maken. Hoe zit
In een digitaal landschap is het voor merken steeds moeilijker om op te vallen. Maar wat als opvallen niet de enige weg naar succes is?
Column – Google kan niet garanderen dat de AI-antwoorden die ze sinds kort presenteren bovenaan de zoekresultaten correct is. Google wil dat we die informatie
De meest onderschatte app op je computer is ook de machtigste: je browser. Het is de toegangspoort tot alles wat je online doet. Precies daarom
De populaire chatbots van dit moment, of beter gezegd de onderliggende generatieve artificial intelligence en large language models, kunnen de teksten van verkiezingsprogramma’s begrijpen, doorzoeken,
De afgelopen maanden heb ik een opvallende verschuiving gezien bij mijn klanten: van “Ik wil zichtbaarder worden op LinkedIn” naar “Hoe blijf ik relevant in
Mobile commerce is in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot het hart van de digitale economie. In dit artikel onderzoeken we hoe drie toenmalige trends
