De achterdeur van loontransparantie
Na mijn vorige Frankwatching-artikel over vacatures zonder salaris kwamen de reacties van alle kanten binnen. Via LinkedIn en Instagram deelden lezers hun ervaringen en frustraties.
Na mijn vorige Frankwatching-artikel over vacatures zonder salaris kwamen de reacties van alle kanten binnen. Via LinkedIn en Instagram deelden lezers hun ervaringen en frustraties.
De feestdagen: het is voor veel ondernemers hét moment om extra aandacht te vragen voor hun product of dienst. Logisch ook, want juist nu zijn
In vrijwel elke organisatie speelt zich een herkenbaar patroon af. De interne nieuwsbrief meldt trots nieuwe ‘AI-initiatieven’. Tijdens teamoverleggen klinkt steevast dat we “daar écht
Ingmar tijdens zijn keynote op DDMA De harde les van Nike Het “rokende geweer” komt van Nike. Eerder schreef ik uitgebreid over deze case.
Afgesneden en korrelige afbeeldingen zijn niet meer van deze tijd. Ieder socialmedia-platform vraagt om andere ideale afmetingen. Maar wat zijn de juiste socialmedia-afmetingen in 2026
Webdesign verandert constant. AI schuift op van tool naar co-designer, immersive webtechnologie komt de browser binnen en kleur, emotie en intuïtie bepalen steeds vaker hoe
Er is een moment in het jaar waarop zorgverzekeraars veranderen van degelijke dienstverleners in hyperactieve circusartiesten: december. Zodra de overstapperiode begint, gaan alle communicatieregisters open.
De enige content die straks nog telt? Die genoemd wordt door AI en gekozen wordt door mensen. Van vindbaar zijn naar genoemd worden Er was
Nike en het gerucht over hondenleer Begin 2025 ging op sociale media een deepfake-video rond waarin werd beweerd dat Nike hondenleer gebruikte voor zijn schoenen.
Hoeveel tijd besteed jij aan een afwijzing in een sollicitatieproces? Neem er de tijd voor, en zorg voor context. Het is uiteindelijk goede reclame voor
