nieuwe standaard in maakindustrie?- Frankwatching
In een productiehal werkten ooit 260 mensen. Nu is het donker. In de Chinese stad Hangzhou draaide de fabriek ROBAM op volle toeren. Tweehonderdzestig mensen
In een productiehal werkten ooit 260 mensen. Nu is het donker. In de Chinese stad Hangzhou draaide de fabriek ROBAM op volle toeren. Tweehonderdzestig mensen
Er zijn gedragscampagnes die het hartstikke goed doen. Die daadwerkelijk gedrag veranderen van de doelgroep. En er zijn ook een heleboel voorbeelden van campagnes die
De bevestigende kracht van prompts Prompting is de nieuwe vorm van Google-searchen. Maar waar je bij Google nog wordt blootgesteld aan tegengeluiden, kun je bij
Je loopt een willekeurige supermarkt binnen en wordt meteen overweldigd door het assortiment. Er is een hele gang gewijd aan eiwitrijke producten: proteïneshakes in tientallen
In 2019 schreef ik op Frankwatching een uitleg over wat stablecoins zijn en waarom ze belangrijk konden worden. Toen was het vooral een verhaal over
Paniek, verwarring en halve waarheden… De European Accessibility Act (EAA) is sinds 28 juni 2025 actief en leidt bij veel bedrijven tot onrust en frustratie.
Neurale synchronie bleek vooral op te treden in hersengebieden die cruciaal zijn voor: Aandacht en perceptie – de verwerking van reclamebeelden en -geluiden. Geheugen – het opslaan
Je conversiedata worden minder en minder. Hoe kun je zo nog je werk doen? Je zoekt een oplossing en dan zie je het: de Google
Je kunt je mediabudget verdubbelen, maar als je productfoto’s niet overtuigen, loop je alsnog waardevolle clicks mis. Marketeers steken veel tijd in targeting, copywriting en
Slimme sectoren vragen om slimme communicatie. Maar wat blijkt? Hoe slimmer de inhoud, hoe vaker het ook verdwijnt in jargon, details en interne logica. Als
