AI en event tracking: de stille beïnvloeder van je campagnes
Je campagnes lijken goed te draaien. Tools staan aan, conversies worden gemeten. Toch wisselen de resultaten sterk, zonder duidelijke reden. Vaak ligt de oorzaak bij
Je campagnes lijken goed te draaien. Tools staan aan, conversies worden gemeten. Toch wisselen de resultaten sterk, zonder duidelijke reden. Vaak ligt de oorzaak bij
Hot topic in e-commerce SEO: Gratis Google Shopping. Waar Google Shopping jarenlang synoniem was voor betaalde advertenties, zien we een belangrijke ontwikkeling plaatsvinden die meer
Veel marketingprofessionals worstelen met werkdruk, herhalende werkzaamheden en een stroom aan berichten over hoe AI hun werk efficiënter zou kunnen maken. Maar in de praktijk
Soms hoor je een zin, zie je een blik of voel je iets in de ruimte gebeuren. En dan weet je: hier zit een verhaal.
De kunstmarkt is haar prijsgevoel kwijt – Wat zij kan leren van auto’s, elektronica, food en design Kunst is allang niet meer het exclusieve domein
Instagram is het afgelopen halfjaar een nieuwe weg ingeslagen, met als doel het voor zowel nieuwe, als bestaande gebruikers makkelijker te maken om content te
Column – Je bachelorscriptie laten schrijven door ChatGPT is fraude. Ook artikelen voor Frankwatching moet je niet door AI laten schrijven. Echter, voor alle andere
Vibe coding maakt een snelle opmars, maar wat is het eigenlijk? En nu AI Overviews volop getoond worden in zoekresultaten: hoe zie je of jij
Wat doe je als je iets wil veranderen aan je bijdragen in besprekingen of je online aanwezigheid? Je stelt doelen en gaat aan de slag.
Het onderzoek De onderzoekers hebben 5 experimentele studies uitgevoerd om het effect van wie een consument een aanbeveling heeft gekregen (een vreemde versus een vriend)
